Siirry suoraan sisältöön

Hyvän tuotetiedonhallinnan hyödyt näkyvät koko organisaatiossa aina strategisista lauselmista osavuosikatsauksen vihreisiin lukuihin asti. Normalisoitu, rikastettu ja saatavilla oleva data mahdollistaa sujuvan työnkulun, yhteistyön ja toimituksen - tarkoittaen alhaisempia kustannuksia ja korkeampia tuloksia. Sisällön laatu ja monitasoisuus voi olla haaste, mutta hyvin huollettu ja hallittu sisältö varmistaa tiedon pitkän elinkaaren ja yhteensopivuuden tuotteille ja prosesseille.

  • Alhaisemmat kulut, parempi tulos
  • Tehokkaampi sisäinen työnkulku, aiempaa parempaa yhteistyötä ja hienosäädettyjä prosesseja 
  • Tuotetiimit tuottavat paremmin suunniteltuja ja menestyvämpiä tuotteita nopeammin kuin aiemmin 
  • Sujuva ja virtaviivainen ostoskokemus tuottaa korkeampia myyntilukuja 
  • Tuotetiedot ovat laadullisesti hyviä ja yhteensopivia alan standardien kanssa 
  • Lähtöalusta Product Experience Managementille
    (Tuotetiedon kohdennettu markkinointi ja mainonta, joka sallii merkityksellisten ostosuositusten tarjoamisen) 

01.

Tuotetietojen ollessa hyvässä kunnossa voit keskittyä työläiden tehtävien ja ongelmanratkaisun sijaan tuotteidesi myyntiin

02.

Poista yhtälöstä tiedon siiloutuminen ja paranna tiedonkulkua työryhmien välillä.
Työryhmät jotka käyttävät vähemmän aikaa epäoptimaalisella tavalla toimivat tehokkaammin.

03.

Normalisoitu tuotetieto on helposti saatavilla suunnittelu-, markkinointi ja myyntiprosesseja varten, jotta tuotteesi voivat menestyä paremmin.

04.

Järkevästi jäsennelty ja hyvin huollettu tuotetieto toimii laukaisualustana ensiluokkaiselle ostoskokemukselle.

Tehdäänkö yhdessä?

Ota yhteyttä, tai jätä yhteydenottopyyntö - sinä valitset.